Asiakastilaisuudet
Asiakassuhteiden hoitamisessa hyvin järjestetty asiakastilaisuus on olennaisen tärkeä. Asiakastilaisuuksilla on aina tavoite ja sen saavuttaminen tulee olla kaiken toteutuksen ydin. Pitkän kokemuksemme ansiosta tunnemme asiakastilaisuuksien järjestämisen vaiheet ja ymmärrämme tilaisuuksien merkityksen.Asiakastilaisuuden määrittelee tavoite
Jokainen asiakastilaisuus kannattaa ja tulee suunnitella hyvin. Suunnittelun pohjana täytyy aina olla tavoite, joka vaihtelee yllättävän paljon eri tilanteissa. On esimerkiksi aivan eri asia järjestää asiakastilaisuus monivuotiselle päämiehelle, jonka merkitys on puolet laskutusliikenteestä, kuin järjestää uusille, potentiaalisille asiakkaille yritysesittely. Kummatkin tilaisuudet ovat tärkeitä, mutta tilaisuudessa kerrottavan viestin ja tyylin tulee ehdottomasti olla muokattu tilanteen mukaan.Pelkkä hieno tavoite tai suunnitelma ei riitä, mikäli toteutus tökkii. Jokaisen toteutukseen osallistuvan tulee olla tietoinen tilaisuuden tarkoituksesta, jotta varmistetaan tavoitteiden saavuttaminen. Ohjelma tulee olla rakennettu siten, että isännällä on aikaa huolehtia tärkeimmästä eli asiakassuhteesta – järjestelyiden toteutus kannattaa antaa ammattilaisten hoidettavaksi.
Eturivin suomalaiset yritykset ovat asiakkaitamme. He luottavat osaamiseemme.
Kerro meille ketä, miksi ja milloin. Me kerromme mitä, miten ja missä.